Les nostres benjamines ens representen a la Nit de campions Tarragona 2026
Aquesta temporada, la 2025/2026, les Benjamines del club ens han representat en l’entrega de premis a la nit de campions.
Famílies i jugadores, amb la samarreta creada per a l’ocasió, es van presentar a recollir un premi a la bona feina feta durant aquesta temporada i que es va transformar en la consecució de la lliga.

Unes campiones que fan història al club al ser el primer equip femení que es fa amb una competició. I tot això després d’un cap de setmana on a les rues i celebracions a l’estadi es va reconèixer tot el seu esforç.

Enhorabona a les campiones.