El dissabte dia 13 de juny de 2026 celebrem que les Benjamines son Campiones de la temporada 2025/2026.
Us deixem algunes de les fotografies de les nostres campiones. Les Benjamines van fer la rua tradicional del club:
- Estadi Joan Pijuan
- Recepció a l’Ajuntament
- Fotografia al Puntet
- Baix a mar
- Poble i tornada a l’Estadi











A destacar la rebuda que van rebre a la seva arribada a l’Estadi on havien les grades i el terreny de joc ple de jugadors que les van rebre com es mereixien.
Algunes de les jugadores van poder participar al Mundialito que vam organitzar. I com no, al sopar de final de temporada amb el que vam acomiadar la temporada.
Finalitza amb tota aquesta festa una magnífica temporada per a tots els equips del club.